Kolekcionar https://blog.dnevnik.hr/toystory

četvrtak, 08.09.2011.

Žicanje u Službi Spašavanja

Postoje ljudi koji konstantno žicaju i žicaju sve dok nešto ne dobiju. Postoje oni koji žicaju jer su ljubomorni na one druge koji imaju pa misle da su im ovi koji imaju dužni dati. Postoje oni koji žicaju jer spasavaju.

Konstantno žicanje : Neki dok su odrastali naučili su da pomoću marljivog žicanja mogu dobiti što požele. Oni nemaju osjećaj da pretjeruju, a druga osoba od tolike iscrpljenosti popusta. Vecinom se takvi žiceri toliko razmaze pa ako im u zivotu ne uspije s novcem duboko se razocaraju. Naposlijetku, neki od njih žicaju na ulici.

Ljubomorno žicanje: Kupis nesto, pa se igrom slucaja dogodi da imas vec dva-tri primjerka istog. Posto si kolekcionar ne smetaju ti duplikati, ali povremeno osjetis da je fer da nekad i poklonis nesto i uveselis druge. No, ti sam izabires trenutak kad to zelis pokloniti. Odjednom, iskace zicer koji smatra da mu moras to pokloniti jer ako mu ne poklonis onda si bogato i sebicno govno. On smatra da je tvoja dužnost to dati njemu i bezobzirno ti nameće griznju savijesti i žica poklon. To bi se svrstalo u ljubomorno žicanje, on ima , ja nemam i zato mi mora dat!

Žicanje u službi spašavanja: Ovo žicanje ja primjenjujem iako mi je ponekad toilko neugodno,ali moram se prisiliti iz ozbiljno-kolekcionarskih razloga. Naime, netko ti kaze imam ja to,ali mi i nije nesto. Pregrizem jezik i krenem žicat;

- Je li tebi to stvarno treba? Moze li se od tebe ta stvar otkupiti?
- Ma, uzmi to besplatno, meni to ne treba!
- Svejedno, zao mi je to od tebe uzimat ako ces kasnije shvatit da ti je znacilo ili da ipak to trebas.


Kod žicanja u sluzbi spasavanja treba osobu par puta pitati da li je sigurna i onda tek uzeti. A zasto je naziv „u sluzbi spasavanja“ zbog onog zicanja koje dolazi u zadnji cas,nekad ,nazalost i prekasno.

- Jooooj, koliko ti imas kinder figura. Ja sam to sakupljala, imala punu kutijetinu.
- Wow, pa gdje ti je to sad, ja bi to.
- Eh, kasnis tri dana. Prije tri dana sam sve pobacala u smece kad sam cistila kuću.


Dok je nekim ljudima ono sto sakupljate smece, za vas je to blago. Neki su lukavi, pa iako to ne sakupljaju fino ce ti prodati. Svejedno moj je zadatak da pitam, pregrizem groznu recenicu „ Je li mi mozest to dati, pokloniti, prodati“ i iskoristim pojam žicanje prije nego bude prekasno i sve zavrsi na smetlistu. Zato ljudi, evo post u kojem virtualno žicam sve ono sto vam ne treba,a ima veze s igrackama, jer bio bi grijeh za kolekcionara da zavrsi u kanti.


08.09.2011. u 11:55 • 8 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Veljača 2013 (1)
Ožujak 2012 (2)
Veljača 2012 (3)
Siječanj 2012 (1)
Prosinac 2011 (5)
Studeni 2011 (9)
Listopad 2011 (14)
Rujan 2011 (17)
Kolovoz 2011 (12)
Srpanj 2011 (10)



Ne znate kamo ćete sa vrećama igračaka koje vam zauzimaju stan, podrum, potkrovlje? Igračke nikada nemojte bacati u smeće. Donirajte ih u dobre ruke, možda jednog dana završe u muzeju.
Možete me kontaktirati preko ovog bloga, ostaviti mi e-mail adresu na koju cu vas kontaktirati.
Razveselite me :) Hvala unaprijed! Kolekcionar



Propustili ste, pročitajte!
(podebljane su bile na naslovnici Blog.hr)

Što znači kolekcionirati
Psihološki pristup - Igračke
Dark Age
Prostor i prašina
Zašto Forum
Stavi u košaricu
Sex Igračke
Buvljak - Raj na Zemlji
Made In China
Zaboravljene Homemade Igračke
Kreativno Igranje
TOP 15 - Slikovnice vašeg djetinjstva
Igračke Gumenjaci - Biseri Našeg Doba
Kolekcionari Kao Luđaci
O Kinder Jajima
Djeca Koja Dobiju Sve Što Požele
Recenzije Forever
12 Najdražih Albuma sa Sličicama
Kič Igračke Za Kojima Ste Ludovali
Tko Kupuje Igračke
Kako Smo i Mi Postali Moderni
Što će drugi mislit!
Novi Brandovi, novi Trendovi
Ljeto, Jesen, Zima, Proljeće Kolekcija
Priprema Za Novogodišnje Poklone
Retro je opet u modi
Žicanje u Službi Spašavanja
Igračke Za Dvorište i Tjelovježbu
Koliko je Važna Ambalaža
Sretan Obrok Uz Nesretne Činjenice
Kolekcioniranje Komentara
Dovraga, Što je Vintage?
Roba s Greškom
Neki Ljudi su Guano
TOP 10 - Dječja Literatura
Vaša Igračka Dana
Držanje u plastici
Emisije Koje Smo Čekali
Stickermania
Mikijeva Radionica
Životinjsko Carstvo
San o Kontejneru
Društvene Igre
Medvjedići Dobra Srca
Štrumpfovi Opet u Akciji
Kolekcionari, Pronađite Se!
Kad je kolekcionar Sretan
Vjerovanje o Poklanjanju
Stare Fotografije - Djeca s Igračkom (Prvi Dio)
Škrinja za Igračke
Puzzle - Zabava Za Sve Generacije
Advent Kalendar
Da Se Ne Zaboravi - Danica Rusjan
Kinder Lada i Druga Iznenađenja
Klaunofobija
Šnikerikik Pisma
Kakvim Smo Se Kockicama Igrali
Kolekcioniranje Govana
Strah od Zaborava

Rubrika Igračka
Igračka 01 - Žaba na Razvlačenje
Igračka 02 - Košarka u Vodi
Igračka 03 - View-master
Igračka 04 - Mehanotehnika
Igračka 05 - Kuhalo
Igračka 06 - Čarobna Vrećica
Igračka 07 - Slagalica
Igračka 08 - Bojanka
Igračka 09 - Dollhouse
Igračka 10 - Bockalica

Forumi:

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Hrvatski Forum o Igračkama

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


O Igračkama:

Štrumpfovi

Štrumpfovi 2

SideShowToy

ActionFigureArchive

VirtualToyChest

He-Man

Transformersi

ActionMan

TMNT

DigitalToys

Matchbox Autići



free counters
Free counters



hotel Thirty Thirty New York

Powered by Best Free Counters